531 096 145
Jak nie zginąć w gąszczu konkurencji?

Jak nie zginąć w gąszczu konkurencji?

Dziś poruszymy temat tego, jak próbujemy wyróżnić się na tle wielu szkół językowych na naszych lokalnych rynkach oraz całej naszej konkurencji. Kto jest naszą konkurencją? Wielu właścicielu szkół myśli, że ich konkurencję stanowi inna szkoła na tym samym osiedlu, co...
Jak promować Firmę Edukacyjną.

Jak promować Firmę Edukacyjną.

Po co nam fanpage na Facebooku?Dziś poruszymy temat prowadzenia firmowego fanpage’a na Facebooku – dlaczego warto to robić i jak robić to dobrze. Wiele firm bagatelizuje ten temat i mówi, że nie potrzebuje fanpage’a, ponieważ wystarcza im strona internetowa....
Rola dobrego Właściciela Szkoły Językowej?

Rola dobrego Właściciela Szkoły Językowej?

Dziś postaramy się odpowiedzieć na często pojawiające się pytania o rolę, jaką pełni właściciel szkoły językowej. Co powinien robić? Czym powinien się zajmować? Co powinien delegować? Czego robić nie powinien? Właściciel szkoły działa po swojemu Na początek przede...
Edukowanie klientów. Wywiad z Anielą Tekielą

Edukowanie klientów. Wywiad z Anielą Tekielą

Aniela Tekiela jest lektorem, ale nie tylko – działa bardzo intensywnie w branży metodycznej, prowadzi mega kreatywny fanpage na Facebooku – Kreatywne Nauczanie Języków Obcych, jest autorką genialnych pomysłów, które można znaleźć w aplikacji mobilnej – Creative...
Dlaczego Ty i Twój biznes płyniecie pod prąd?

Dlaczego Ty i Twój biznes płyniecie pod prąd?

Dlaczego płyniemy pod prąd? Dziś opowiemy o tym, dlaczego nasz biznes odbił w bok i czy było warto oraz jaką alternatywę każdy z nas ma w swoim biznesie. Nasz dzisiejszy temat stanowi alternatywę dla prowadzenia zajęć językowych i pozalekcyjnych. Poświęcimy dużo...
Landing Page Szkoły – Czy warto?

Landing Page Szkoły – Czy warto?

Co to jest Landing Page? Landing Page jest to specjalna strona, na którą przekierowujemy ruch – czyli naszych potencjalnych kursantów. Strona taka nie powinna zawierać menu, które rozpraszałoby klienta. Na tej stronie powinniśmy pozyskiwać potencjalnych klientów...
Strona internetowa dla szkoły językowej – tak czy nie?

Strona internetowa dla szkoły językowej – tak czy nie?

Dziś postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czy warto prowadzić stronę internetową szkoły językowej, a jeśli tak – jak to robić. Nasza strona ma charakter wizytówki, która umożliwia potencjalnemu klientowi nawiązanie kontaktu ze szkołą. Nie jest to jednak centrum...