531 096 145
Rola dobrego Właściciela Szkoły Językowej?

Rola dobrego Właściciela Szkoły Językowej?

Dziś postaramy się odpowiedzieć na często pojawiające się pytania o rolę, jaką pełni właściciel szkoły językowej. Co powinien robić? Czym powinien się zajmować? Co powinien delegować? Czego robić nie powinien? Właściciel szkoły działa po swojemu Na początek przede...
Edukowanie klientów. Wywiad z Anielą Tekielą

Edukowanie klientów. Wywiad z Anielą Tekielą

Aniela Tekiela jest lektorem, ale nie tylko – działa bardzo intensywnie w branży metodycznej, prowadzi mega kreatywny fanpage na Facebooku – Kreatywne Nauczanie Języków Obcych, jest autorką genialnych pomysłów, które można znaleźć w aplikacji mobilnej – Creative...
Dlaczego Ty i Twój biznes płyniecie pod prąd?

Dlaczego Ty i Twój biznes płyniecie pod prąd?

Dlaczego płyniemy pod prąd? Dziś opowiemy o tym, dlaczego nasz biznes odbił w bok i czy było warto oraz jaką alternatywę każdy z nas ma w swoim biznesie. Nasz dzisiejszy temat stanowi alternatywę dla prowadzenia zajęć językowych i pozalekcyjnych. Poświęcimy dużo...
Landing Page Szkoły – Czy warto?

Landing Page Szkoły – Czy warto?

Co to jest Landing Page? Landing Page jest to specjalna strona, na którą przekierowujemy ruch – czyli naszych potencjalnych kursantów. Strona taka nie powinna zawierać menu, które rozpraszałoby klienta. Na tej stronie powinniśmy pozyskiwać potencjalnych klientów...
Strona internetowa dla szkoły językowej – tak czy nie?

Strona internetowa dla szkoły językowej – tak czy nie?

Dziś postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czy warto prowadzić stronę internetową szkoły językowej, a jeśli tak – jak to robić. Nasza strona ma charakter wizytówki, która umożliwia potencjalnemu klientowi nawiązanie kontaktu ze szkołą. Nie jest to jednak centrum...
AUDYT WEWNĘTRZNY –  CZY WARTO?

AUDYT WEWNĘTRZNY –  CZY WARTO?

Często słyszymy o audycie. Słowo to brzmi profesjonalnie i przywodzi na myśl raczej wielkie korporacje niż coś, co moglibyśmy zastosować w naszej szkole językowej. Nic bardziej mylnego. Im firma młodsza, tym regularny audyt jest ważniejszy. Dzięki niemu możemy...