Nabór na kursy językowe w pełni, kto jeszcze nie wspomagał kampanii promocyjnej Szkoły reklamą na Facebook’u, to jest to wspaniały czas, aby zacząć. Kilka rad dla Ciebie:
1. Stwórz grafikę adekwatną do grupy odbiorców – pamiętaj o odpowiednich wymiarach, które znajdziesz w naszym wcześniejszym wpisie.
2. Zastanów się komu chcesz wyświetlać reklamę: mamom dzieci, młodzieży, czy przedsiębiorcom – jest, to bardzo ważne, aby potencjalny klient zobaczył reklamę, która odpowiada jego zainteresowaniom.
3. Zastanów się co da Twojemu klientowi Twój kurs i to napisz.
4. Określ wyraźnie termin zgłoszeń oraz kontakt – reklama musi mieć jasny przekaz.
Jeżeli już się reklamujesz na Facebook’u od 7-14 lub więcej dni, to czas na kilka zmian:
1. Wymień grafiki na nowe, bo stare mogły się już opatrzyć – pamiętaj o CTA
2. Zmień opisy reklamy – zacznij jasno sygnalizować – ostanie miejsca, ostanie dni…
3. Czas na reklamę z pixel’a i remarketing.
4. Nie bój się „wyskakiwać z lodówki” w tym gorącym okresie dla naszych biznesów
Jak zastanawiasz się jak prawidłowo ustawić reklamę na Facebook’u, to zapraszamy Cię na nasz kurs, który jest w 100% dedykowany Właścicielom Szkół Językowych i znajdziesz go tutaj