Reklamuj się na Facebooku i pozyskuj nowych kursantów za niewielkie pieniądze.

100% przydatnej wiedzy dla szkół językowych

Docieraj swoją reklamą do wybranych grup odbiorców. Organizujesz  kursy dla dzieci, młodzieży i dorosłych? To zacznij  kierować spójną wizerunkowo reklamę do mam dzieci w wieku przedszkolnym, inną do mam nastolatków oraz inną dla osób dorosłych. Częstym błędem jest ustawianie reklamy „do wszystkich”, a przecież każdy wie, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Im bardziej dobierzemy kreację graficzną, nagłówek, treść oraz grupę odbiorców pasującą do siebie, tym większy procent odbiorców reklamy odwiedzi naszą stronę, zadzwoni, napisze (zależy jaki ustawimy cel takiej reklamy)

Nauczymy Cię selekcjonować grupy odbiorców w zależności od ich wieku, zainteresowań, czy miejsca zamieszkania. Może chcesz przypomnieć się starym kursantom, albo stworzyć grupę odbiorców na zasadzie „podobieństwa”, aby zainteresować kolejnych potencjalnych klientów swoja ofertą. Nie ma problemu, po tym kursie będziesz robić to samodzielnie.

poznaj rodzaje reklam, które są niezbędne przy promowaniu szkoły

poznaj funkcje poszczególnych reklam oraz które kierować na "zimnych", a które na "ciepłych

naucz się zasad i ustawień, które mają wpływ na zasięg i cenę reklamy

zobacz jak stworzyć reklamy krok po kroku z objaśnienim każdej pozycji i funkcji

Poznaj zasady "ocieplania" i tworzenia pozytywnego i spójnego wizerunku na Facebook'u

nauczysz się promować różnego rodzaju wydarzenia w Twojej szkole tylko do osób, których dotyczy wydarzenie

dowiesz się, czym różnią się cele poszczególnych kampanii

dowiesz się jak tworzyć reklamy remarketingowe z pixela

dlaczego warto?

Kurs oparty o wiedzę i doświadczenie w branży

Pokazujemy reklamy, które można wykorzystać w reklamowaniu szkoły podczas zapisów na nowy rok szkolny, ale również reklamy, które warto wykorzystywać „sezonowo” (zapisy na płatne warsztaty, zajęcia weekendowe, ferie zimowe itp.)

I

Kurs video

Cały kurs jest nagrany, dlatego możesz stopować i „przeklikać” z nami wszystkie ustawienia kilkukrotnie. Dostęp do kursu otrzymasz na 12 miesięcy, więc będziesz mieć okazję ustawić z nami kilka kampanii w trakcie roku szkolnego.

Z

Kurs krok po kroku

To nie jest kurs typu „co trzeba zrobić” tylko „co i jak trzeba zrobić” Po tym kursie samodzielnie będziesz reklamować szkołę. Suche fakty i poradniki znajdziesz wszędzie za darmo, ale instruktaż i omówienie wszystkich elementów znajdziesz w tym kursie.

Dowiesz się jak analizować

Dowiesz się jak analizować rezultaty kampanii, jak ustawiać tą samą reklamę w innej kreacji. Nauczysz się tworzyć zestawy reklam i  porównywać ich wyniki.

zobacz z czego składa się kurs

Jak działa Menedżer Firmy na FB

Instalacja Menedżera Firmy

Omówienie Podstawowych Funkcji Menedżera

Grupy Odbiorców – Tworzenie grup

Statystyki Grup Odbiorców

Rodzaje Reklam na Facebooku

Ustawianie Reklamy na Ruch

Ustawianie Reklamy na Zasięg

Ustawianie Reklamy na Aktywność

Rodzaje Postów na Facebooku

Jak wyglądają Dobre Grafiki Reklamowe

Rodzaje Grafik pod Reklamę

Pixel Facebooka co to jest?

Instalacja Pixela na WordPress i Joomla

Ustawianie Reklam Remarketingujących

Analiza Reklam

Strategie Marketingowe w Social Media dla Szkół

Reklama w Messengerze

Opinie naszych klientów:

Magdalena Pawłowska – Ekspert Online Marketingu

Biorę udział w kursie z Menedżera Firm – Reklama na Facebook’u. Olga i Michał są rewelacyjni! Tłumaczą, jak działają reklamy, jak je ustawiać, a o wszystkim mówią tak jakby była to bułka z masłem. Już wiem, dlaczego moje wcześniejsze próby ustawiania reklam nigdy nie odniosły powodzenia i wiem jak to poprawić. Ba! Mam już nawet pierwsze sukcesy na tym polu 🙂 Polecam kurs każdemu właścicielowi szkoły językowej, a szczególnie osobom, które tak jak ja klikały przycisk „promuj post” i myślały, że reklamę mają już z głowy 🤣

Dominika Piechowicz

Kurs by TDS o menedżerze firm byl bardzo przydatny i pomocny. Olga i Michal w krótkich i treściwych nagraniach zebrali najbardziej kluczowe kwestie dotyczace reklamowania się na fb.
Co dla mnie było bardzo istotne, to to, że Olga i Michal zawsze i szybko odpowiadali na moje pytania, kiedy miałam wątpliwosci. 😁 Świetna robota!

Natalia Soszyńska

Polecam z pełnym przekonaniem kurs Menedżera Firm Twojej Dochodowej Szkoły Językowej. Ustawianie reklamy na Facebook’u przestało być dla mnie czarną magią. Najfajniejsze jest to, że w razie jakichkolwiek wątpliwości można liczyć na dodatkowe wsparcie prowadzących.

Gosia Bachanek

Zdecydowanie polecam. Kurs konkretny i na pewno nie jednej osobie otworzy oczy, a może obudzi z lekkiego letargu biznesowego. Prowadzący mają jedną ważną cechę. Nie drażnią głosem (serdeczne dla Was pozdrowienia). Jest kilka rzeczy do poprawy (jak wszędzie), ale bardzo dobrze zainwestowane kilka złotych.

Bartosz Kawalec

Dołącz już dziś i ustaw swoją pierwszą reklamę

Jeszcze się zastanawiasz, czy warto?

Dobrze skonfigurowana reklama, to możliwość docierania do większej liczby potencjalnych klientów za relatywnie niskie koszty. Jak pozyskać dorosłych  na „intensywny wakacyjny kurs, który będzie odbywał się tylko w soboty po cztery godziny z języka niemieckiego? Odpowiedź jest prosta: reklama na Facebook’u, skąd wiemy? Bo właśnie taki kurs oferowaliśmy w tym roku osobom dorosłym i dzięki reklamie na FB w kwocie ok 100 zł udało nam się pozyskać 8 kursantów po 700 zł(oczywiście na zajęcia grupowe).

Posiadanie umiejętności tworzenia dobrych reklam, daje nam właścicielom szkół bardzo duży wachlarz promowania przeróżnych kursów, wydarzeń, naborów do grup, itp. bez potrzeby przepłacania za reklamę na portalach informacyjnych, gazetach, ulotkach (gdzie nawet nie jesteśmy w stanie skontrolować ilości zainteresowania reklamą)

Ile kosztuje kurs?

 

Najważniejsza informacja, to taka, że płatność za kurs jest jednorazowa. Kurs udostępnia się w całości automatycznie w dniu zakupu. Dostęp do nagrań otrzymujesz na 12 miesięcy.

Kiedy zaczyna się kurs?

Dostęp do platformy z kursem otrzymasz automatycznie po zakupie kursu.

Jak długo będzie dostęp do kursu?

Dokładnie 12 miesięcy.

Dla kogo jest ten kurs?

Dla właścicieli szkół językowych, którzy nigdy nie mieli styczności z menedżerem firm oraz dla tych, którzy już go znają, ale nadal nie mają dobrych kampanii reklamowych na Facebooku.

Czy po tym kursie będę samodzielnie ustawiać reklamę?

Oczywiście, że tak. Jest to kurs i instruktaż krok po kroku w jednym. Omówimy wszystkie ważne dla branży szkół elementy i udzielimy kilku cennych rad.

Jak można kupić kurs i czy otrzymam fakturę?

Mamy dostępną płatność za pomocą PayU. Oczywiście wystawiamy faktury.

Bezpieczne płatności zapewnia: