16 Marca Całodniowe Szkolenie z Marketingu w Szkole Językowej

POZNAŃ

Zapisz się już dziś, liczba miejsc mocno OGRANICZONA

Zapisz mnie

Panel 1 - Grupa Docelowa

W tej części szkolenia będziemy intensywnie pracować nad określeniem grupy docelowej, omówimy: Kto decyduje o wyborze Twojej szkoły. Czy Twój komunikat jest dobrze dobrany do grupy docelowej. Jak określić grupę docelową i jak ją znaleźć. Ile wartości ukrytej ma kurs językowy, czy komunikujesz wartości dodane twojej szkoły. Określimy wartości dodane lub je wspólnie stworzymy. Dowiesz się, jak pisać krótkie treści, które “dotkną” i “wpłyną” na podjęcie decyzji przez potencjalnych klientów z Twojej grupy docelowej. Poznasz siłę dobrych nagłówków i dowiesz się, dlaczego mają one takie duże znaczenie zarówno w reklamie, jaki na stronie www szkoły.

Panel 2 - Social Media

Ten panel w bardzo dużej mierze będzie praktyczny. Dowiesz się, jakie rodzaje grafik można używać w mediach społecznościowych i jakie są ich funkcje/zadania. Czym się różni zwykła grafika od tej reklamowej – jak je tworzyć samodzielnie i zgodnie z ich celem. Opisy do reklam – jak je pisać, aby nie robić nachalnej i długiej sprzedaży kursów/ zapisów na kursy. Każdy uczestnik szkolenia stworzy grafiki dla swojej szkoły, pozna kilka darmowych programów do tworzenia grafik, memów oraz dynamicznych nagrań ze zdjęć.

Panel 3 - Social Media Marketing

Dla wielu Właścicieli Szkół media społecznościowe to kara. W trakcie tego panelu dowiesz się co i kiedy publikować, jak planować treści na Facebooku, jakie posty promować i do kogo. Podczas części praktycznej, będziemy wspólnie nanosić zmiany na profilach uczestników szkolenia – ustalimy kilka zasad dobrego profilu szkoły. Każdy uczestnik szkolenia napisze tekst promujący jego szkołę/tekst edukujący.

Panel 4 - Reklama w Social Media

Ostatni panel szkolenia poświęcimy zasadom tworzenia harmonogramu postów i reklam w trakcie gorących okresów szkoły (zapisy na nowy rok / zapisy na półkolonie). Dowiesz się kiedy i jak zacząć “ogrzewać” grupę przed nadchodzącymi zapisami, aby mniej wydać na reklamę.

Zobacz, Dlaczego Warto Dołączyć?

To szkolenie powstało z myślą o Włascicielach Szkół, którzy planują otwarcie nowej siedziby szkoły, wprowadzenie nowej usługi do dotychczasowej oferty szkoły lub chcą zwiększyć ilość kursantów i podnieść ceny.

Kurs oparty o wiedzę i doświadczenie w branży

Od ponad 10 lat prowadzimy Stacjonarną Szkołę Językową, która przeszła wszystkie fazy rozwoju oraz cykliczny proces podnoszenia cen. Przeszliśmy wiele szkoleń z marketingu, które przetestowaliśmy zarówno w promowaniu szkoły jaki i rozwijaniu naszego Ogólnopolskiego Konkursu Przedmiotowego Leon oraz kursów online.

Kurs krok po kroku

Program szkolenia składa się z części merytorycznej oraz z części praktycznej. Naszym założeniem jest, aby każdy uczestnik zapoznał się z programami i stworzył grafiki dla swojej szkoły. Wspólnie omówimy, jak pisać treści edukujące klientów oraz sprzedażowe. 

Nauczysz się Tworzyć grafiki i teksty reklamowe, które sprzedają

To co komunikujemy w postach/reklamach ma ogromne zaczenie na powodzenie kampani promocyjnej naszej szkoły. Na szkoleniu dowiesz się jak wyróżnić się na tle konkurencyjnych reklam. 

Dowiesz się, jak łatwo można pozyskać nowych klientów za wyższe stawki

Niestety Właściciele Szkół popełniają podstawowe błędy w komunikatach marketingowych i zapominają o tym, że sprzedaż usług składa się z trzech faz… Większość szkół zaczyna promowanie naboru na nowe kursy w czerwcu, bez uprzedniego ogrzewania potencjalnych klientów. 

Tańsza Rejestracja Kończy się za:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Przy wcześniejszej rejestracji Oszczędzasz 231 zł 

Całodniowe Szkolenie w Poznaniu 16.03.2019

Marketing w Szkole Językowej.

449 zł  680 zł

Agenda Szkolenia - kliknij w plus.

9:00 – 9:30 rejestracja uczestników

9:30 – 11:00 PANEL I merytoryczno – praktyczny

W tej części szkolenia będziemy intensywnie pracować nad określeniem grupy docelowej, omówimy: Kto decyduje o wyborze Twojej szkoły. Czy Twój komunikat jest dobrze dobrany do grupy docelowej. Jak określić grupę docelową i jak ją znaleźć. Ile wartości ukrytej ma kurs językowy, czy komunikujesz wartości dodane twojej szkoły. Określimy wartości dodane lub je wspólnie stworzymy. Dowiesz się jak pisać krótkie treści, które “dotkną” i “wpłyną” na podjęcie decyzji przez potencjalnych klientów z Twojej grupy docelowej. Poznasz siłę dobrych nagłówków i dowiesz się, dlaczego mają one takie duże znaczenie zarówno w reklamie jaki na stronie www szkoły.

11:00 – 11:30 przerwa kawowa (networking)

11:30 – 13:00 PANEL 2 merytoryczno- praktyczny (praca na laptopach)

Ten panel w bardzo dużej mierze będzie praktyczny, dowiesz się jakie rodzaje grafik można używać w mediach społecznościowych i jakie są ich funkcje/zadania. Czym się różni zwykła grafika od tej reklamowej – jak je tworzyć samodzielnie i zgodnie z ich celem. Opisy do reklam, jak je pisać, aby nie robić nachalnej i długiej sprzedaży kursów/ zapisów na kursy. Każdy uczestnik stworzy swoje grafiki oraz opisy do reklam.

13:00 – 14:00 przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 15:30 PANEL 3 merytoryczno- praktyczny (praca na laptopach)

Dla wielu Właścicieli Szkół media społecznościowe to kara, w trakcie tego panelu dowiesz się co i kiedy publikować, jak planować treści na Facebooku. Jakie posty promować i do kogo. Podczas części praktycznej, będziemy wspólnie nanosić zmiany na profilach uczestników szkolenia – ustalimy kilku zasad dobrego profilu szkoły.

15:30 – 16:00 przerwa kawowa (networking)

16:00 – 17:30 PANEL 4

Ostatni panel szkolenia poświęcimy zasadom tworzenia harmonogramu postów i reklam w trakcie gorących okresów szkoły (zapisy na nowy rok/zapisy na półkolonie) Dowiesz się kiedy i jak zacząć “ogrzewać” grupę przed nadchodzącymi zapisami, aby mniej wydać na reklamę.

17:30 – 18:00 zakończenie i panel Q&A

Najczęściej zadawane pytania?

Po kliknięciu w plus, uzyskasz odpowiedzi na najczęściej spotykane pytania odnośnie naszego szkolenia w Poznaniu.

Masz inne pytanie, to zapraszamy do kontaktu 531-096-145

 

Gdzie dokładnie i o której godzinie odbędzie się szkolenie?

Szkolenie odbędzie się 16 marca w Poznaniu. Startujemy od 9:00 planujemy koniec na 18:00. Adres podamy bliżej terminu szkolenia (szukamy jeszcze idealnej sali z dobrą kawą )

Czy na szkoleniu potrzebuję laptop?

Tak, część szkolenia wymaga samodzielnej pracy na programach oraz Fanpage’u twojej szkoły.

Czy szkolenie jest dla każdego?

Dla każdego właściciela szkoły stacjonarnej lub online.

Czy w cenie szkolenia są posiłki?

W cenie szkolenia są napoje w tym kawa oraz kruche przekąski. Obiad każdy uczestnik organizuje w swoim zakresie. (Szukamy sali w hotelu z dobrą restauracją, aby była możliwość zamówienia obiadu na miejscu i na konkretną godzinę) 

Dla Kogo jest Szkolenie w Poznaniu?

Dla właścicieli szkół, którzy planują otwarcie nowej placówki.

Dla osób, które chcą być krok przed Konkurencją i wyróżniać się w komunikatach reklamowych.

Dla osób, które chcą wprowadzić nowy produkt w swojej Szkole Językowej.

Bardzo krótko o nas

 Otworzyliśmy Szkołę Językową z 50 złotymi w kieszeni, po 10 latach prowadzimy stabilny dochodowy biznes i stale się rozwijamy. Chętnych na udział w naszych kursach jest więcej niż miejsc w naszej szkole, przy czym podnosimy ceny za kursy z roku na rok.

 W 2013 roku otworzyliśmy przy naszej szkole Ogólnopolski Konkurs Przedmiotowy Leon dla Szkół Podstawowych, w którym udział biorą co roku tysiące dzieci z całej Polski.

 Od 2017 roku tworzymy kursy Online Nauki Mówienia Po Niemiecku pod nazwą jezykowo.org – w pierwszym roku działalności ok. 1000 osób wzięło udział w naszych kursach. Udało nam się stworzyć na Facebooku społeczność ponad 16000 ludzi.

 Stworzyliśmy kursy online  “Reklamy na Facebooku”, “College Właściciela Szkoły.

 25 maja w Warszawie odbędzie się nasza pierwsza Ogólnopolska Konferencja dla Właścicieli Firm Edukacyjnych.

 Właśnie kończymy pracę nad pisaniem naszego pierwszego e-booka branżowego z tworzenia społeczności  dla Właścicieli Szkół Językowych.