Przygotowując nasz pierwszy kurs dedykowany właśnie reklamie na Facebook’u dla Szkół Językowym z wiekszą ciekawością zaczęliśmy „buszować” po Fanpage’ach Szkół, tych większych i tych mniejszych. Nasunęło nam się kilka wniosków:
- Nie ważna w jakim mieście, czy miasteczku prowadzisz Szkołę zasady prowadzenia Fanpage’a są takie same i musisz dbać o tą wizytówkę Szkoły w mediach społecznościowych.
- Bardzo dużo osób odpowiedzialnych za wizerunek Szkoły na Facebook’u popełnia dużo podstawowych błędów, takie jak np.: wymiary grafik, opisy, nagłówki, czy cel postów.
- Umieszczanie postów „byle by coś było” to częste zaniedbania.
- Jak już znajdą się fajne posty, a znajdują się 🙂 to niestety prowadzą donikąd
- Dużo FP szkół, to zlepek memów i ogłoszeń 🙁